torsdag den 18. juli 2013

nemt, enkelt og lækkert

Jeg kunne ik helt finde ud af hvad jeg skulle lave til aftensmad i dag.
Jeg har nogle bananer der var ved at nå til det punkt at de ik er gode mere men gode til madlavning. Det første der faldt mig ind var at jeg skulle lave den lækre italiensk bananis jeg har lært at kende til gennem min søster.
Men min lille fryser har slet ikke plads til mere is så det droppede jeg igen.. Så kunne jeg da bare lave en lækker banan kage eller banan muffins men så manglede jeg lige det ene eller det andet..
Nå hva skulle jeg så finde på..
Jeg faldt over en nem og enkel opskrift på bananpandekager og tænkte det skulle da prøves.

Det eneste man skal bruge er 1 banan, 2 æg lidt kanel og salt som blandes sammen og så steges på panden.
Jeg har lavet med 2 bananer og 4 æg. Kanel og salt er lidt sådan en smagssag og på fornemmeren for sådan en person er jeg jo.
Det tog bare ingen tid  at mixe det sammen og så på panden.
Ud fra denne posion har jeg fået 3 stk "pandekager"

Jeg har spist en med honning og jeg er mæt.
Ville egentlig have ristet lidt mandler og spist sammen med men jeg har igen mandler øv så måtte nøjes med honning.
De vil sikkert også være gode med en masse lækre sommerbær.



1 kommentar:


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.