torsdag den 24. juli 2014

En hot torsdag.



Så blev det lige en ekstra hot torsdag.
Fifty Shade Of Grey traileren er netop blevet offentliggjort så nu kan vi rigtig få lov at vente i spænding på filmen kommer i biografen.
Der er pludselig også rigtig lang tid til den 12 feb 2015 hvor den har præmiere i Danmark.

Er det også en film i skal ind og se når den kommer i biografen?
Lever Anastasia og Christian op til jeres indre forstillinger?
Jeg glæder mig rigtig meget til, at den kommer i biografen jeg kan næsten ikke vente. Der er så lang tid til den 12 feb men ses det skal den.
Jeg er ret spændt på hvad jeg syntes om filmen. Jeg har ikke rigtig haft nogen forventninger til de skuespiller der har fået æren af, at spille Anastasia og Mr Grey men den ser ud til, at blive MEGET spændende.

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig også :) Og så har filmen premiere på min fødselsdag.
    Jeg slugte bøgerne og jeg tror at min kæreste var glad for at der kun var tre bind. Jeg havde forestillet dem anderledes, men glæder mig til at se, hvordan de udfylder rollerne.

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.