søndag den 6. juli 2014

10 år.


En hyggelig weekend er ved at være ovre og jeg har tilbragt min weekend med familien i sommerhus oppe i Hvalpsund.
Vi var samlet for, at fejre, at det i dag 6 juli er 10 år siden min søster fik min mors ene nyre.
Min søster nåede, at blive meget syg inden hun fik min mors nyre og vi var igennem en lang periode med masser af bekymringer.
Der er nu gået 10 år og det skulle fejres.
Hvert år er vi mødes for, at markere dagen og har spist sammen hele familien.
I år var så noget særligt og det blev så fejret med en weekend i Hvalpsund.

Weekenden blev brugt på rigtig sommerhus hygge.
Der blev spillet kort, gået ture, blev set fodbold og der blev slappet af.
Vejret har også været rigtig dejligt.Vi fik dog masser af bulder, brag og masser af blitz mens vi sad og fejrede min den runde dag på Hvalpsund Færgekro, og så blev der ellers åbnet for op for lynlåsen ovenfra.

Efter middagen på Hvalpsund Færgekro var vi nede ved Marinaen da vi var blevet fortalt, at der var en der ville spille solen ned kl. 21.
Vi vidste ikke rigtig om der ville være noget p.g.a. vejret, men da vi kom stod der en der i øsende regnvejr og spillede på sin trompet. Det var ikke bare et nummer men flere.
Der blev sluttet af med "Der er et yndigt land" og vi sad i læ i bilen og lyttede med.
Det er da en meget hyggelig måde, at afsluttet dagen på og fedt at han tropper op alligevel selvom det øser ned.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.