mandag den 30. juni 2014

Share a coke.

Har du lige som mig opdaget, at man igen kan finde navne flasker ude hos din cola pusher?
Sidste år var jeg ikke en af de uheldige der ikke var populær nok til at blive trykt på flaske. men se lige her i år er mit navn blandt de 1300 navne som Coca Cola har trykt på deres flasker.
Et meget stort udvalg i år.
Selv min mor og fars navne er imellem der er rigtig blevet jagtet flasker i år.


Jeg gik på jagt og fandt hurtig mine veninders og søster og svogers flasker, men min den var slet ikke til, at finde nogen steder.
Da jeg var ved, at opgive, at finde min flaske skete det nu alligevel for prøv lige at se her:


2 flasker på en dag hvor heldig har man lov, at være?
Nu mangler jeg bare lige, at finde en zero med mit navn.
Findes den derude?

Du kan tjekke alle navne herinde:

Har findes der en flaske med dit navn og har du fundet den?

Efterlysning:
Vi leder stadig efter min mors flaske. Mon den er derude?
Vi vil så gerne finde en Coca Cola med navnet Ingrid men vi syntes ikke rigtig den er til at finde nogen steder. Har i set den nogen steder?
Så kære Coca cola hvor har i gemt min mors flaske? Vi vil så gerne have samlet hele familien.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.