søndag den 23. juni 2013

Weekend med masser af hygge.

Det er blevet søndag og weekenden er allerede ved at være forbi.
Denne weekend har jeg brugt på hygge med en af min bedste veninder og hendes familie.
Fredag havde vi en god tøse aften til fed fredag i Friheden hvor vi var inde og høre Alphabeat.
Skøn aften med mange mennesker, fællessang og dans.
Vi havde ikke helt de bedste pladser men det var en super aften og alt for kort. De måtte gerne spille noget længere, vi syntes næsten lige at det var startet da de takkede af for denne gang ØV.
Lørdag formiddag mødes vi med min venindes mand og 3 dejlige unger til et arrangement i nærheden af hvor jeg bor hos firmaet skatepro. De havde fået besøg af morfars.dk. Drengene havde det rigtig sjovt de fik kørt en masse på løbehjul, fået en prøvetur i en stor legetøjsbil der var fjernstyret som de ikke selv kunne styre.
Der blev set på hurtige fjernstyrede biler og ufoer (som vi kaldte dem) De kunne flyve meget højt op i himmelen, vi kunne næsten ikke se den til sidst. 
Da drengene havde leget nok tog vi videre til dagens højdepunkt ifølge drengene.
De var udmærket klar over at vi skulle ind i en kæmpe hal fyldt med slik. Vi skulle på sliklagersalg og der var rigtig meget slik drengene ville have det hele.
Der var alt muligt forskelligt og er sikker på drengene ikke kommer til at mangle slik det næste lange stykke tid. Håber de husker at børste bisser.
Det helt store ved dette her slik lagersalg er, at man kan fylde en bøtte med slik som i bland selv slik.
Den bøtte kan godt gå hen og blive noget tung hvis man får den godt proppet.
Jeg selv fik da også selv brugt "lidt" penge derude, så jeg skal også huske at børste mine tænder. 
mit indkøb jeg lover jeg nok skal børste bisser.
Husk at det er i aften der bliver trukket 2 vinder i slik give awayen.
Har i glemt at deltage i hellere skynde jer ind og deltage. Klik her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.