mandag den 24. juni 2013

Og vi siger tillykke til....


Lørdag var der slik lagersalg i Søften og i den anledning var jeg heldig at modtage en kasse med lidt lækkert til jer læsere.
Til alle jer der ikke havde mulighed for at kigge forbi i lørdags i gik glip af noget.
Det er nu også blevet tid til at afsløre hvem de to heldige er.
Først og fremmest mange tak til alle jer der har deltaget.
De to vindere er fundet med hjælp fra findenvinder.dk


Sig tillykke til:


Kommentar 19 kommer fra Katrine med denne kommentar:
Jeg er en stor stor slikmund, men nu er jeg blevet gravid, så prøver ihærdigt at skære ned på sukkeret. MEN MEN MEN! Jeg har fundet ud at bolcher ikke er helt så slemt - for så spiser jeg ikke så meget :)

Kommentar 25 kommer fra Henriette med denne kommentar:
Jeg skal vinde slikket fordi min kæreste spiser så meget at vi bruger alle pengene på mad (han træner rigtig megrt) Vi har derfor ikke råd til de ekstra søde ting, som man indimellem kan hygge sig lidt med. Og jeg har altså en lille sød tand derinde et sted ;)

Stort tillykke til jer begge 2
Jeg har sendt en mail til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.