søndag den 28. april 2013

Søndags hygge

Så er denne bededagsferie ved at slutte.
Jeg smider mig nu tilbage i sofaen med en lækker hjemmelavet banan oreo milkshake og ser god film
Det var ik helt nemt at finde ud af hvad jeg ville se.. hele to gode film samme tid arrh.
Tv2 viser Shutter Island med Leonardo DiCaprio som jeg altid har været fan af... eller nok siden Titanic kom ud.
Men så er der lige tv3 der viser The social Network som er en film jeg har ville se men aldrig har fået set.
Jeg lod mine venner på face hjælpe mig med at vælge og valget bliver The Social Network god aften til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.