mandag den 15. april 2013

Hungry.dk – Anmeldelse



Jeg har fået mulighed for, at anmelde den nye take away side Hungry.dk.
Fredag inviterede jeg søsteren forbi til aftensmad, så vi sammen kunne prøve siden af og nyde en god søster middag.

Vi har kendt og brugt Just Eat i mange år, og syntes det er godt, at der nu kommer endnu en mulighed for, at bestille take away på nettet. Det er svært ikke helt, at have Just Eat i baghovedet når man klikker rundt på Hungry.dk
Den er meget enkel og lige til. Du er ikke i tvivl om, hvad du skal gøre, og når man har skrevet sit postnummer, kommer der hurtigt nogle muligheder frem, for hvor man kan få mad fra.

Ud fra mit postnummer kom der 4 spisesteder frem. Det var næsten det samme mad, de alle kunne levere, så vi valgte den første på listen: Sabro Pizza, Grill og Burger.
Vi havde lidt svært ved, at vælge hvad vi skulle have. Jeg har det med, at vælge det samme hver gang jeg bestiller ude fra, men efter at have kigget op og ned af siden et par gange, blev jeg enig med mig selv om, at prøve en UFO med 4 valgfri fyld. Min søster valgte en Tecman pizza med kebab og salat.
Sabro Pizza, Grill og Burger har 4 størrelse pizzaer (Børne, medium, Large og X-Large) Man kan næsten regne ud, hvad man skal vælge hvis man vil have sin egen pizza. Dog ville jeg godt, at der havde stået størrelsen på pizzaerne i cm/diameter eller hvor mange personer man kan være om de 4 forskellige pizza størrelser.

Det var rigtig smart, at lige så snart man havde valgt en pizza, kommer der en boks frem hvor man kunne vælge hvilken bund man ville have (alm dej. Fuldkornsbund, ostekant eller deep pan) og om man evt. vil have noget ekstra fyld på sin pizza, som hvidløg el andet.

Der gik lidt tid før vi modtog en bekræftelse på, hvornår vi fik maden. Da den så endelig kom, stod der, at den ville komme frem om 90 min. Hold nu op. Godt nok var vi ikke så hurtige, til at få bestilt og det var fredag, men 90 min - det havde vi ikke regnet med. Kl. var ved at blive lidt mange, så vi var sultne. Vi blev enige om, at vi ville bruge ventetiden på, at lave noget hjemmelavet tzatziki som vi kunne bruge som en appetizer mens vi ventede på vores mad. Da vi er i fuld gang i køkkenet, ringer det på døren og udenfor stod et rigtig venligt bud med vores mad. Vi nåede ikke engang at blive færdig med vores tzatziki. Der var nok gået et sted mellem 30-45 min. da vi fik vores mad, og det var hurtigere end vi havde regnet med i første omgang. Rigtig meget ros for, at maden blev leveret så hurtigt, når vi havde fået en forventet leveringstid på 90 min.
Jeg kunne dog godt tænke mig, at det var muligt at krydse af, at man gerne selv vil køre ud og hente sin mad i håbet om, at man kan få sin mad lidt hurtigere.

Vores pizzaer så lækre ud og mens vi spiste blev vi enige om, at vi helt sikker vil bruge Hungry.dk igen.
Vi blev så mætte af de gode pizzaer, at vi aldrig fik spist den hjemmelavede tzatziki.
Det smarte ved HUngry.dk er, at du også samler stempler hver gang du handler hos dem. Når man har 10 stempler, har man samlet sammen, til en bonusbestilling som de kalder det inde på siden. Det gør måske også, at man prøver, at bestille fra samme sted igen.

 
Siden er stadig ny, og der er ikke så mange muligheder. Vi undersøgte, hvad min søster kunne bestille hvis hun sad hjemme hos sig selv, og der var der slet ikke nogen hun kunne vælge. Hun bliver nødt til, at komme hjem til mig hver gang hun vil bestille. Vi krydser fingre for, at der kommer steder i nærheden af Hadsten og Langå indenfor den nærmeste fremtid.

Skulle du have lyst til at prøve noget nyt så smut forbi www.hungry.dk og bestil den næste take away.
 
Varme anbefalinger fra os og tak for mad.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.