onsdag den 6. marts 2013

Folkeskole minder.

Her til aften har jeg været tilbage på min gamle folkeskole Møllevangskolen.
Der er sket meget siden jeg stoppede der i 99.
Skolen brændte bla på et tidspunkt og i den forbindelse er skolen blevet pænt meget renoveret og jeg genkender ikke meget.
Og selvom det er ved at være en del år siden jeg stoppede så jeg også en pedel der også var pedel dengang jeg var elev.
 
På vej ud til bilen efter endt foredrag med Karen Thisted og Huxi Back fanger mine øjne en masse plakater. Vælger lige, at stoppe op og HOV der hang da lige en plakat fra Aladdin musicalen som min årgang medvirkede i i 1996.
Det var altså vildt sjovt, at se den igen.
Jeg fik lige taget et billede, men det er ikke så godt da det blev taget lidt hurtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.