torsdag den 1. marts 2012

Sikke en dejlig dag det er i dag wupi didup

synger og danser en glædes dans.
Man kan da ik andet end være super glad i dag med det her vejr og så der ik en gang det bedste.
I morgen kl 8 er jeg atter i arbejdstøjet weee..

Jeg modtog igår en mail fra en tidligere arbejdsplads om jeg ikke nok ville komme og hjælpe dem igen hurtigst muligt. Sådan et tilbud siger man bestemt IKKE nej til så jeg er klar.
Det er ikke en fast stilling men som der stod i mailen til uge 23 og det er jo bare skønt.
Det blir godt at komme ind til dem igen dem har jeg savnet.
Så i morgen er jeg den der smutter på arbejdet. Slut med at sove længe men ved i hvad? Det godt nok også ved at blive kedeligt at sove det meste af dagen væk så jeg glæder mig til at have noget at stå op til.
Vejret i dag har været så LÆKKERT.. Min vinterfrakke er alt for varm til det her vejr. Lige nu siger mit termometer at der er 10 grader udenfor og det er i skyggen. Og indenfor var en sauna da jeg kom hjem så nu står vinduet åben og den friske forårs duft spreder sig i min stue.
Er det mon foråret der er kommet for at blive?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.