torsdag den 3. marts 2011

Ritter SPORT Jordbær/Yoghurt

Så blev der spist en masser Ritter SPORT.
Vi fik smagt den nye rittersport med jordbær og yoghurt som jeg skulle smage sammen med jer andre.
Den har ikke været det store hit bland min omgangskreds. Der er måske nogle få der godt ville kunne spise den hvis den blev serveret, men ikke en de selv gå ned og købe.
Jeg er hellere ikke blevet fan af den. Jeg vil ikke sige at jeg syntes den smager kunstig, men den havde en mørkelig sammensætning med for sød og surt på en gang bestemt ikke mig.
Fik da en kommentar om at det var en uheldig kombination med chokolade og yoghurt.

Der var også en anden ny en med i pakken. Eller den er måske IKKE helt ny men ingen af os havde smagt den før.
Det var Napolitaner vaffel der også faldt i god smag.
Generalt er jeg til MØRK MØRK chokolade så den blev lidt for sød for mig, men man jeg kan da godt spise et par stykker men så har jeg også fået nok.
Hvis det stod til mig må der gerne komme nogle flere muligheder med MØRK chokolade hos Ritter sport da jeg helst vil spise mørk chokolade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.