tirsdag den 22. marts 2011

Bliv væk



Normalt er jeg ikke en der skrapper op hvad ang religion. Folk har lov til at have den tro de har og den holdning har jeg stadig.
Om man tror på Allah, Buddha, Gud, Jomfru Maria osv er ik noget jeg blander mig i det er en privat sag.
MEN når det så er sagt har jeg også min holdning som jeg vil have lov til at have. Og jeg syntes jeg gjorde det klart for en ellers "flink" dame fra Jehovas Vidner for nogle år siden at hun ikke skulle komme mere. Har ikke set hende siden, men så kom der nogle unge mænd men tror da jeg fik sagt til dem at de ikke skulle komme igen.
Der har været så fredeligt i 2-3 år hvor de så ikke har været her. Og så skete det igen i lørdags. Jeg ligger syg for tiden og tænkte hmm hvem kommer her? Kommer da i tøjet men vælger lige at kigge ud om det er posten for han plejer at ringe på to gange kan så se lidt af en fyr med mappe og jakkesæt og tænker okay tilbage i sengen du behøver ikke åbne døren. Blir så ved med lige at kigge ud af vinduet for at holde øje med at de går. Kan så se at mit boligområde er blevet invaderet af unge Jehovas Vidner for der var godt nok mange der mødes over på p-pladsen ved borgen.
I dag tirsdag ringer det så på min dør igen. Og hold nu op de tålmodige for jeg skulle lige ind og ha noget andet tøj på når at kigge ud af vinduet om det posten og da jeg ik kan se postbilen tænker jeg det måske var en på cykel og vælger at åbne men næ nej det er en ung fyr og hans kone Maria som han for fortalt. ARGH hvorfor åbnede jeg også døren?
Men har ik lige nået at gøre noget ved håret så har det vildeste garn og det ser han heldigvis og spørger om de kommer på et dårligt tidspunkt. JA FOR FANDEN det går i sku da altid. De ville komme igen en anden gang. Tror jeg får givet en pæn afvisning om at det behøver de ikke for jeg ved godt hvem de er. Ja lad os se måske står de her igen på lørdag el næste gang "vagtårnet" el "vågn op" kommer ud.
Vil slutte af med at sige: Kære Jehovas Vidner. I er sikkeret nogle søde mennesker mange af jer, men seriøst jeg gider ik høre mere om dommedag og at der venter noget bedre derude.
Jeg har fundet det sted jeg vil være og det syntes jeg også jeg har gjort klar for jer flere gange efterhånden. Jeg har altså allerede UDSTØDT jer (ja det ord kender i jo godt i jeres omgangskreds)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.