torsdag den 31. marts 2011

Bage bage


Så er jeg her igen.
Har haft gang i mit hjemmebageri igen.
Jeg har sidste dag i morgen hos en tandlæge jeg har tilbragt de sidste 5 uger hos. Syntes lige jeg ville sige farvel og tak på en god måde og så skal de da lige smage hva mor her godt kan lide at lave.
Jeg har bagt de berømte oreo cupcakes igen, men blir uden toppings blir for besværligt at have med på job kan ik lave det deroppe da det bare er et tekøkken der er i personale rummet så de må undvære.
Og så har jeg også bagt en min søster syntes er god. Jeg ved endnu ik om det lykkes. Det anden gang jeg laver den. første gang gik ikke så godt men nu prøver vi igen. Min søster er vild med DAIM så jeg har lavet cupcakes med daim i og er spændt på hvordan den blir. Tager dem med på weekend for jeg smutter i sommerhus i morgen eftermiddag og blir der hele weekenden. Skal i sommerhus med familien og fejre min far der har fødselsdag i weekenden så der kan vi nok godt lige finde plads til en kage el to hehe. Men i må have en god weekend.

Beklager hvis layoutet ser lidt underlig ud syntes godt nok det driller noget i aften så har prøvet mig lidt frem med html koder denne gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.