onsdag den 22. december 2010

Så den også klaret.

Nu tror jeg godt jeg kan læne mig tilbage og slappe af til juleaften.
Jeg er kommet igennem min "to do liste" og kan nu bare vente på det blir den 24 dec.

I går aftes blev de sidste gaver pakket ind og så var der også lige den julekonfekt jeg skulle lave.
Det nåede jeg også i går.

Det blev med inspiration fra Odense marcipans hjemmeside til noget lækkert konfekt.
Lavede en roulade som ik blev helt som jeg gene ville da den alm marcipan blev ved med at smuldre men jeg forsøgte da.
Odense Marcipan er kommet ud med en ny i år der er en kakao marcipan. den vil jeg gerne rose. Den er utrolig nem at arbejde med, så den vil jeg gerne anbefale.
Så lavede jeg nogle bagte mandelkonfekt både mørk marcipan og alm marcipan.
Mozartkugler med hvid og mørk chokoladeovertræk (det er marcipan kugler med nougat)
Der blev lavet nogle med alm rå marcipan og nogen med kakaomarcipan.
Derudover lavede jeg nogle alm kugler hvor der er mandler på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.