tirsdag den 28. december 2010

DESPERAT

Åhh HJÆLP mig.
Som overskriften siger er jeg pænt meget DESPERAT!!!!!
Jeg ønskede mig i julegave et sæt Nisserikker 2009 og fik dem ikke. Fik at vide at der var udsolgt alle steder de kiggede.

Men jeg VIIIIIL have dem BASTA.

Jeg har nu brugt det meste af formiddagen og eftermiddagen på at ringe rundt til diverse butikker i Århus Randers området for at høre om de havde dem eller kunne bestille dem hjem uden så meget held. Der er dog to steder der er sat på sagen og ser hvad de kan gøre, men lover intet så hva skal jeg GØRE?! Ja jeg ved godt man kan bestille dem på Rikitiki men porto den kære porto det blir så dyrt... Men jeg skal ha dem så når der ikke er flere muligheder må det jo være sidste udvej PIV.

4 kommentarer:

  1. Arh... kan se de koster 50 kr inde i rikkitikkishoppen og at du så kan få dem sendt for 20 kr. hvis du selv afhenter i en GLS afhentningsbutik i nærheden, det kan da ikke gøres billigere?

    SvarSlet
  2. JO der ligger en GLS et sted ude i Søften men ik lige et sted der er så nemt at komme til på gåben

    SvarSlet
  3. Hvis du er hjemme kan du jo også få dem leveret til døren... var det ikke også kun 20 kr. GLS skulle have for det?

    SvarSlet
  4. Jo det kunne jo.. Vi har bestilt dem hos Bahne nu fandt dem på deres netshop og så hente dem i butikken så nu håber jeg det lykkes. Men hvis det ik er muligt blir det nok på RikkiTikki. Malene har også fundet ud af hun mangler så ja.. det skal lykkes skal det

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.