lørdag den 23. oktober 2010

Mini bio maraton med Malene

En trist efterårs dag skal ikke ødelægge dagen. Og når det regner og er trist udenfor hvad gør man så?Jo hvis man er film glad som jeg er går man i biografen.
Malene har ikke før prøvet at se en film i 3D så jeg fik hende overtalt til at
komme med til Århus så vi kunne se en 3D film. Vi ville begge gerne se Grusomme mig, MEN kun med original tale og den kommer åbenbart ikke ud i DK før på DVD skide dårligt.. Var inde og se OP med original tale da den kørte i biografen og det er bare bedst.
Men vi ville så ikke se Grusomme mig når det var dansk tale så vi valgte i stedet for Olsen Banden på de bonede gulve i 3D.

Meget hyggelig film jeg blev dog ind mellem lidt i tvivl om den havde 3D effekten for jeg kunne
ikke rigtig se nogen forskel med el uden briller men den var god nok det var en 3D film.
Det var sjovt at høre hvor godt stemmerne ramte dem man kender fra de gode gamle film. Det havde de gjort godt. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg syntes filmen var god eller ikke så god.
Nå men efter filmen skulle vi lige en tur ned på Store Torv for jeg havde jo fortalt Malene at Ben and Jerrys er havnet i Århus. Og selvom det små regnede og var halv koldt blev vi enige om at købe en kugle. Og hvad gør vi så? Af alle de is man kan vælge imellem vælger vi BEGGE den vi har til at stå i hver vores fryser hvor smart hva? Men som jeg sagde til Malene. Det er jo vores yndlings eller i hvert fald MIN yndlings!

Efter en lille strøgtur med is skulle vi af sted til Hadsten for at gå i biffen ENDNU en gang ;oP
Malene arbejder i Hadsten bio
som frivillig og der kan hun så komme gratis i biffen og have en gratis ledsager med. Så vi valgte at se Grusomme mig med dansk tale og uden 3D for så moderne er Hadsten Bio desværre ikke endnu.. Om det blir en 3D biograf ved jeg ikke men man har da lov at håbe at de en gang i fremtiden kommer med på moden?
Vi ville jo begge gerne se den tegnefilm og nu går den i Hadsten og når man nu ka komme gratis ind og se den så det jo bare med at gøre det.
Jeg syntes den var rigtig sjov. Denne her har jeg ikke svært ved at sige min mening om. Det var lige mig gode grin man fik sig og en god handling så en god afslutning på en trist efterårs dag.

Jeg glemte lige at tilføje at man godt kan mærke det er efterårsferie og en BØRNEFILM vi var inde og se for biografen var fuld af møgunger der ikke kunne side stille. Der begyndte at skændes, slå og vifte rundt med deres tomme sofavands flasker og ikke kunne holde kæft.
Er rigtig glad for at jeg kunne skifte over på teleslynge og slet ik hørte dem, men jeg så dem skam udemærket.
Jeg var i sommers i biografen med min venindes søn på 4½ år det var hans første gang i biografen og han kunne finde ud af at holde mund og sidde og følge med i filmen uden noget som helst Ham vil jeg gerne have med i biografen igen. Skulle ikke en gang sige schh til ham... God dreng!!!

Vi nåede næsten ikke at opleve dankort krisen der var her i eftermiddags, kun lige lidt da Malene ikke lige kunne bruge sit dankort inde i Matas så vi blev da gjort opmærksom på det og kom også forbi en MEGA LAAAANG kø ved en danske bank automat nede ved Clemens Bro hold da lige op det har jeg ik lige oplevet før.


NAM NAM total nydelse!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.