tirsdag den 12. oktober 2010

Åh ÅHHHH

Hej ja så er jeg her igen..
Der er sket det jeg frygtede.... at jeg ville gå i stå og ikke kunne finde ud af at holde gang i min blog.
Jeg kom bare lige forbi for at fortælle at jeg skam lever endnu og nok skal vende tilbage når jeg får skrivelysten igen eller hvad man nu skal sige..
Det er ikke fordi jeg ikke oplever noget for der er skam fuld knald på..

Min blog ser også lidt mærkelig ud syntes jeg.. designet er blevet mærkeligt jeg kan ikke lige finde ud af hvad der er sket og kan ikke rigtig få det til at se ud som det var før.

Men jeg vender tilbage lige pludselig..
Kan i have det supert kære læser... Har jeg egentlig nogle læsere ud over de 5 faste læser kom jeg til at tænke på ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.