søndag den 31. oktober 2010

Halloween weekend

Så er det ved at ringe ud på en hyggelig weekend.
Den har jo stået i Halloweens tegn.. Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan finde ud af hvilken lejr jeg står i?! Det er da hyggeligt at se børn og voksne gå meget op i deres udklædning men er det ikke meningen at det er fastelavn vi fejre i Danmark og Halloween høre til derover i USA?
Tv2 er jo gået helt amok i dag og syntes det er lidt for meget...
Men når det er sagt kan jeg godt se det spændene i det.

I går var jeg blevet inviteret med i Randers Regnskov til Halloween. Min veninde, hendes søn havde inviteret mig med sammen med min venindes søster.
Var en anderledes oplevelse for der var jo mørkt derinde og vi havde ik lige tænkt på at tage lommelygter med som mange af de andre.
Da vi næsten var nået alle kupler igennem var der pænt mørkt og der fløj flagermus frit rundt det kunne jeg altså ikke lide.. Vi er på vej ind og se på et el andet og foran mig går min veninde og så kommer jeg med min venindes søn i hånden og pludselig MEGET lavt flyver der en flagermus mod os som vi først ser i sidste sek. og når og dukkes os men jeg blev så forskrækket at jeg SKREG (og det kommer jo til at lyde ekstra højt når man går rundt derinde) og tror da lige min venindes søn blev endnu mere forskrækket over mit skrig.. UPS.
Vi fik rigtig Halloween hygget. vi fik lavet slangeøjne tror jeg nok det var smagt på trylledrik og til aftensmad fik vi grønne orme med finger og blod eller noget i den stil..Var en rigtig hyggelig oplevelse at få lov at opleve Randers Regnskov på et tidspunkt hvor der normalt ikke er gæster derinde..

Om formiddagen var jeg ude i Storcenter nord med Karin som jeg ik havde set i rigtig lang tid. Hun havde hendes papdatter med som var rigtig sød. Vi skulle ud og høre Christian Brøns der gav mini koncert og autografer i Expert.
Skønt at høre ham igen hans cd er rigtig god og han er stadig lige så god live. Glæder mig til at komme til en rigtig live koncert med ham igen. Han lovede han ville komme tilbage til foråret.
Karin og jeg lærte hinanden at kende efter en koncert med netop Christian Brøns inde på Train og nu har hun opdraget hendes papdatter godt som også er blevet vild med Christian så det jo kun godt. Var rigtig hyggeligt at se hende igen. Vi har ikke set hinanden i et stykke tid.

I dag har jeg været rigtig træt og haft det lidt som om jeg har tømmermænd men det kan så ik lige passe, men jeg har ik sovet så meget i nat. Der var der fest nedenunder fred være med det, men det er blevet en tendens for dem, at det først er EFTER kl 24 musikken begynder og omkring kl 2 den får et ekstra ryk op af på volumen. Og i nat blev de bare ved og ved og jeg kunne bare slet ik falde i søvn og ikke nok med det havde jeg lige 3 gæster til at overnatte.. Min venindes søn sov HELDIGVIS fra det hele og min veninde faldt da også hurtigt i søvn sagde hun men jeg kunne ikke sove den var over 4 før jeg sov og da vi stod op fortalte min venindes søster at hun heller ikke havde sovet før efter kl 4.. Hun sov inde i stuen STAKKELS hende. Så i dag har jeg gået rundt og været sløv og ik gidet noget som helst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.