tirsdag den 12. februar 2013

Pandekagedagen 2013

Uhmm her dufter stadig af pandekager selvom det ved at være nogle timer siden jeg stod og vendte en masse pandekager.
Så der gang i pandekageværkstedet.
For ikke, at kede jer ihjel med en lang forklaring på hvorfor vi har taget pandekagedagen til os kan i smutte en tur ind på pandekagedagen.dk og læse om historien bag.

Nemt og lækkert.
Til min fødselsdag sidste år havde jeg inviteret til brunch og der skulle vi også have pandekager.
Jeg faldt over en opskrift på fuldkorns pandekager og de smagte namme nam.
Har ikke lavet dem siden, så i aften skulle det være og de smager bare så godt. De fylder også lidt mere i maven, så man behøver ikke spise så mange.
Valgte, at lave noget lidt anderledes fyld end det traditionelle med sukker og syltetøj, og det var et godt valg.

De lækre pandekager , ananas, bananer og ristede mandler. 
                                                                                                             

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.