onsdag den 20. juni 2012

Så fik jeg samlet mit cupcakes udstyr.....næsten da

Har fået indkøbt en masse forskelligt til at bruge når jeg skal lave cupcakes. Mest af det er godt nok krymmel som skal bruges til at få kagerne til at se mere fine ud, men til min store overraskelse har jeg VILDT mange kageforme. Det kommer da lidt bag på mig at jeg har SÅ mange til at ligge.
Alle disse ting har ligget rundt omkring og nu var det altså på tide at få det hele samlet et sted så jeg har været igang med at lede efter en kasse/æske det var stor nok så jeg kunne have det hele der. Har kikket forskellige steder efter en der var stor nok men har ikke rigtig kunne finde noget, men så i dag faldt jeg for denne søde kasse da jeg kom til at gå ind i TIGER efter arbejde.
Den så ud til at have en passende størrelse TROEDE jeg. Den er jo slet ikke stor nok til alt det jeg åbenbart har til at ligge.
Nu har jeg da fået samlet det meste af de jeg har og så må jeg jo bare igang med at bage en masse cupcakes så jeg kan få plads til det hele nede i kassen.
Den har kun kostet mig 30 kr. så det kunne være at jeg måske bare skulle købe en kasse mere, så er jeg da sikker på at have plads til det hele.


Kassen/æsken med det meste af indholdet.

Herunder kan i se hvad jeg har fået samlet sammen af kageforme. Jeg var slet ikke klar over at jeg havde så mange til at ligge.
Det er bare så svært at lade vær med at købe nogen når de ligger der og ser så fine ud og nærmest kalder på mig, så tænker jeg jo at dem kunne jeg da godt lige bruge næste gang jeg skal bage.
Det har jeg jo så tænkt tilpas mange gange så nu må det være SLUT Anette BUM.


De mange forskellige kageforme.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.