onsdag den 20. juni 2012

Billistene i Århus her en MEGET kort lunte

På billedet herunder ser man et kryds i Århus midtby. Jeg arbejder i den bygning man kan se på billedet og det meste af ugen sidder jeg lige ud til dette kryds. 
Nogle dage er det ligesom at vare på Manhattan New York.
Det vildt så meget udrykning der kan komme i løbet af en dag.
Men det er også klart nok når politiet holder til 200 m derfra el noget og brandstationen også lige i nærheden.
Men det ikke en gang det værste udrykningen har jeg vendet mig til.
Har dog fundet ud af hvor mange forskellige slags signaler en politibilerne har.
Det værste er nok at der blir DYTTET hele tiden det helt utroligt så kort lunte billistene har.
Nu sidder jeg med ryggen til og kan derfor ikke se hvad der sker men dyttet blir der og det er ik hele tiden men det flere gange i timen at jeg høre et dyyyyyt.
Mens det har været koldt og vi ikke har haft vinduerne åbnet har det kun været udrykningen jeg lagde mærke til, men nu hvor vi er begyndt med det varme vejr og har vinduerne åbne hele tiden ja så er der også meget mere larm ude fra og især utålmodige billister.
Så vågn dog op jer som dytter jeg gider ik høre på det tæl til 10 inden i får et flip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.