søndag den 3. juli 2011

Im still alive

Hej alle.
Der har været rigtig stille herinde i et godt stykke tid. Og i alt den tid har jeg jo oplevet en masse jeg slet ik ved hvordan jeg skal få det hele ind i et blogindlæg der ikke fylder ALT for meget for så falder i jo bare i søvn inden i når til bunden.

Kan jo også starte med at sige at jeg endelig er frisk igen. Jeg døjer stadig lidt med næsen der er rigtig øm og fuld af sår av av men det er da til at leve med.

How to start? bom bom.
Jeg var i fredags på en gåtur inde på Tangkrogen med en ged veninde Elisa. Der har siden 2 juni og til og med i dag været Sculpture by the sea. Jeg havde været derinde for nogle uger siden, men der var nogle jeg ikke fik set da jeg også gerne ville ud og sejle en tur med Svanen (hvilket jeg måske fortrød lidt haha) Har hørt fra mange at de sagde se syntes der var mange flotte oppe i skovområdet så dem ville jeg også gerne ind og se. Det var da lige ved at det ikke lykkes med mine arbejdstider og en pludselig brækket tå (ja den kan vi vel altid vende tilbage til)
Men i sidste øjeblik lykkes det os at få en aftale på plads. Vi købte noget mad inden vi drog af sted mod Tangkrogen .
Syntes det var en rigtig hyggelig gåtur og min tå klarede da også hele vejen rundt uden de store problemer. Det var en rigtig god aften at gå rundt ikke for mange mennesker og ikke for koldt.
Og de som har fortalt at der også var mange flotte oppe i skov området har ret men mine to yndlings står stadig nede i sandet ;D
Gåturen blev noget længere for mig da der havde været noget cykelløb i området så vejene havde været spæret og busserne kørte ikke helt normalt så med ømme fusser og en dunkene tå var jeg nødt til at gå helt ind til rutebilstationen og jeg var da også helt færdig da jeg endelig kom hjem i sofaen og fik sko og sokker af.
Til sidst vil jeg lige slutte af med en lille billedeserie af de billeder jeg har som favoritter
Billede 1: Shy boy. Har vundet publikums prisen. Den blir i Århus hvor alle kan komme og se ham i fremtiden.
Min fortolkning er at han ligner en dreng der skal tisse.
Billede2: Ælling. Jeg syntes den er sød.
Billede3: Basilica IV 2m høj marmor sten hvor der var hakket dette kirke/tempel agtige rum. Jeg syntes det var rigtig godt lavet.
Billede4: Bruno the bicycling bear. Jeg har ikke lige et billede af den bagfra men der er en person med et skilt hvor der står klapper det er også en figur jeg syntes er sød.
Billede5: From optimism to hope. De kunne godt stå i naturen og falde i med den. Det ser lidt atypisk ud men ikke på en helt forkert måde.
Billede6: They journeyed south. Da vi gik ned af trappen med dem så det næsten helt naturligt ud. Jeg nåede lige i et sek. el to at tænke for mig selv om det var ægte fluesvampe men så så jeg flere og flere og kunne så godt se at de ikke så helt normale ud. Men de faldt ret godt i med sovbunden.
Billede7: The obelisk. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor jeg er faldet for den måde de forsøger at få rettet den op på jeg syntes er fed.
Bilede8: Jellyfishes. Vandmænd i mange farver oppe i træerne. Det ikke fordi jeg tænker WOW når jeg ser dem men de var da søde.
Billede9: Sea pink. De kæmpe store solbriller der lå oppe ved Ballehage. Denne blir også i Århus hvor den skal ligge nede ved det nye havneområde.
Billede10: Melt. Både på spyd ude i vandet. Igen et værk jeg ik lige helt kan forklare hvorfor jeg syntes om det.
Billede11: Screwing by the sea. 2 kæmpe granit skruer der lå i sandet hvem har tabt dem? Jeg spørger bare?
Jeg har endnu en favorit som jeg har valgt jeg skal have til at stå i den have jeg ikke har som jeg køber for de 250.000 kr jeg ikke har. Men jeg syntes den var rigtig pæn. Elisa syntes lidt den mindede om et tandbørsteskaft. Det kan hun sikkert godt have ret i. Jeg ved faktisk ikke selv hvorfor jeg bare må eje den, men jeg syntes den var rigtig pæn. Det er en glas skulptur

Da vi var rundt på vores gå tur fandt vi også jordens afløb, MEN de har da godt nok placeret det noget forkert. Burde da helt klart ligge derover i KBH hvor de er ved at drukne i vand så måske vi skulle skynde os at få den gravet op og sendt over til jer derover i KBH og omegn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.