lørdag den 23. juli 2011

Hamburg here i come.


Sidder her og er glad og tilfreds efter at have været en tur i Hamborg igår fredag sammen med en god veninde Cille. Men også meget træt.
Som de fleste jo kan læse på mit sidste blogindlæg aflyste Take That deres 2. koncert i Kbh.
Jeg lovede også at jeg ville vende tilbage og skrive en blog der var lidt mere positiv men det kan jeg godt se jeg ikke har fået gjort.
Det hele har handlet lidt for meget om Take That denne uge så det beklager jeg at i ikke har fået.

Tirsdag morgen da jeg vågnede lå der en besked fra Cille på min mobil om vi ik sku til Hamborg på fredag. Skrev bare jamen der jo udsolgt troede ik hun mente det seriøst, men det gjorde hun og det kan jeg kun sige TAK for.
Jeg brugte næsten en hel dag inde på den tyske billetside for at få billetter og lige pludselig var de der og så var det bare med at få dem købt.Lige siden koncerten blev aflyst tænkte jeg at jeg gerne ville derned men troede ikke muligheden var der. Jeg takker Cille af hele mit hjerte for at hun spurgte, men også fordi hun måtte tage det tunge slæb og køre både derned og hjem igen RESPEKT du har været på arbejde inden. TAK!!

Det var helt overvældene at komme ind på det stadium. Nøj det var stort. Tror jeg har læst der er plads til omkring en 67.000 derinde, men om det kun er siddepladser ved fx fodboldkampe eller om det er ved koncerter ved jeg ikke?

Jeg kan gode lide den tyske måde at have koncerter på. Når man køber billette køber man ikke bare en billet som man gør her i DK man skal have sit navn på billetten så hver koncertgæst har en billet med eget navn på. Men der er godt nok meget tjek/kontrol før man kommer helt ind på stadion. Først skulle vi tjekkes ind ved et tjek point hvor man skulle vise id sammen med billet og fik armbånd. Så gik vi op til stadion og blev tjekket endnu en gang. Og det skete så to gange mere før vi var helt inde på pladsen. Der er også rigtige mange muligheder for mad og drikke dernede.I parken kan du få dig en fransk hotter og en fadbamse (ok sodavand og vand er også mulighed for) Men her var der alt muligt sandwich pølser osv. Der gik også sælger rundt blandt publikum under hele koncerten med mine fadølsanlæg og solgte øl andre solgte drinks. Og synlige var de haha. Der hang et flag bag på så man altid kunne se dem.

Skal jeg sætte et minus ved noget er det at man IKKE kan bruge kort derinde man skal have kolde kontanter ved hånden. Er så glad for at jeg lige nåede at tænke at jeg nok hellere lige måtte have "lidt" euro med for en sikkerhedskyld. Min veninde havde også bare tænkt jeg bruger bare mit kort men det kunne hun ikke så jeg måtte jo hjælpe og betale for hende *G*

Selve koncerten var et brag af en
koncert på niveau med Danmark. Tysker er ikke så gode til deres
national sang så det lød ik særlig godt. Hvis der er noget vi dansker kan så er det at synge vores national sang!
Robbie så også ud til at være HELT frisk igen og vi dansker dernede fik en "kærlig" besked med hjem til den danske presse. Citat Robbie "GO FUCK YOURSELF"Han og de andre drenge havde lagt mærke til de MANGE danske flag rundt på hele stadion. Jeg har meldt mig ind i en gruppe på Facebook hvor vi aftalte at vi skulle have flag med for at vise at vi var til stede. Og hold da lige op der blev skreget igennem da Robbie holde tale til os. Det var helt vildt hvordan vi kunne gøre opmærksom på at vi var der.Ved fredagens Københavner koncerten stod vi ved den store scene til højre ved storskærmen og syntes det var øv vi stod der for de var jo hele tiden nede på den lille scene. Igår fik vi så plads nede ved den lille scene og tænke ØV de er jo hele tiden oppe på den store scene *G* Men alt i alt er jeg glad og tilfreds med at jeg fik muligheden for at se
dem igen. Nu havde jeg jo også i 8 mdr. forberedt mig på at jeg skulle til 2 koncerter så 1 koncert var slet ik nok for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.