onsdag den 20. april 2011

Uhmm likør æg

Så er denne dejlige sommer agtige dag i april ved at være gået.

I dag kom min venindes søn på besøg og skal blive her til på fredag.
Selvom om solen skinnede og det var dejligt varmt havde jeg allerede planlagt noget andet så og det var ikke udendørs leg. Kunne jo ikke vide at sommeren har planlagt at komme allerede til påske i år.

Vi var inde og se HOP og det var en rigtig god børnefilm. Min venindes søn sagde flere gange at han var helt VILD med den. Så det var da godt jeg fik ham med ind og se den.
Han fik popcorn og så var han ellers klar på påskefilm.

Jeg havde valgt det var en overraskelse så det var først da min søster kom og hentede os at jeg fortalte ham at nu skulle vi i biografen. Og så troede han det var en film jeg har aftalt med hans mor vi skulle ind og se men det var det ikke.

I morgen smutter vi så i biografen igen for at se Rio som er en film jeg har aftalt med hans mor vi skal ind og se. Den har jeg hørt meget godt om fra andre der også har været inde og se så jeg håber også det en film for os.

Vi tager ind og ser en formiddags film så har vi hele eftermiddagen hvor vi kan lege udenfor eller finde på andre sjove ting.

I morgen skal vi lave pandekager til aftensmad. Jeg var nu lidt i krise under aftensmaden i aften hvor han siger han ikke kan lide pandekager.. åh åhh men jeg tror nu nok han vil spise dem når de kommer på bordet. Kan alle børn ikke lide pandekager? Har spurgt hans moar om det nu også passer *G* Nu har jeg jo planlagt en total hygge ferie for ham hvor vi kun skal ha god mad man ik får så tit derhjemme hos mor og far (el jo det gør han nu sikkert nok men hva ved jeg *GG*)
Hvis det så passer at han ikke kan lide pandekager så må han få en rugbrød med kødpølse så må jeg jo selv spise pandekager *G*

1 kommentar:

  1. Max siger også at han ikke kan lide pandekager, men guffer gerne løst når de kommer på bordet. Så...

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.