torsdag den 20. januar 2011

Your rainbow panorama Aros

Jeg var i dag smut i Århus og kom næsten forbi Aros. Ville lige se hvordan det stod til med det nye kunst projekt på Aros tag. I dag var vejret rigtig flot og jeg kunne rigtig se hvor langt de er kommet med ringen med regnbuens mange farver oppe på taget.
Er kørt forbi et par gange i mørke hvor jeg ik rigtig har kunne noget men det kunne jeg i dag.
Selvom jeg ikke har det alt for godt med højder er jeg ret sikker på at jeg skal en tur op og opleve ringen når den en gang åbner. Op og se hvordan Århus ser ud i alle regnbuens mange farver.

Læs mere om buen her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.