mandag den 31. januar 2011

Alle for én


Haft en rigtig SJOV aften.
Fik overtalt min søster til at tage med ind og se en forpræmiere på Alle for én. Hvor Mick Øgendahl sammen instruktøren Rasmus Heide og skuespiller Rasmus Bjerg var forbi og fortælle lidt sjovt om filmen.
Efter vi havde set filmen var der galla præmiere el hva man nu skal kalde det og der var biografen blev pyntet med en MASSE JakaBov og kendte mennesker.
Filmen er optaget i og omkring Århus meget fedt at Århus også får lov at komme med på film kortet.
Det er en SKIDE skæg film. Man kan ikke lade vær med at grine næsten hele vejen igennem filmen.
Det skulle være en drenge film sagde Mick men piger kan også godt se den uden at blive bange.
Jeg er helt klar på at se den igen. Tror næsten jeg kan sige at jeg syntes den er langt bedre end Blå Mænd og Julefrokosten.
Og Mick og Rasmus jeg glæder mig til jeres næste film så i kan godt se at komme igang med et nyt projekt.
Vil slutte af med at sige: IND OG SE DEN........ og kuglepen!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.