torsdag den 16. september 2010

Vissing ramt af "farlig" skypumpe.

Syntes lige at Vissing fortjener en plads i min blog efter alt den medieomtale den har fået i dag.
Malene og hendes kæreste bor i Vissing ikke ret langt fra den campingvogn som man har set alle steder i den danske presse i dag... Især tv2.

Jeg skrev til hende igår aftes for at høre om de var ok fordi jeg lige hørte i de sene regionalnyheder at en campingvogn var fløjet igennem luften og havde ramt 5 biler.
Hørte så først fra hende i morges at de da ik havde mærket noget og Koda havde da også været udenfor og han fløj da ikke væk.

Nu har jeg ligget i sengen hele dagen fordi jeg er syg.. har ikke sovet i nat.. halv sovet i formiddags så flimmerkassen har kørt en del og jeg tror Vissing er blevet nævnt i alle de nyhedsudsendelser jeg har set/hørt i dag.. og hold da op vejret live fra Vissing det blir da ikke større hva?
Vissing har fået sin opmærksomhed.

Det kan godt være der fløj en campingvogn igennem luften og at der blev revet nogle tagsten af et par huse, men så tror jeg altså hellere ikke der er mere i det for Malene og Allans hus står da stadig i bedste velgående og de opdagede det faktisk ikke.

2 kommentarer:

  1. Hvor vildt. Det havde jeg ikke hørt noget om. Sådan nogle naturkræfter kan være uhyggelige.

    SvarSlet
  2. Hej Mutter.. Tak for kigget og hvor var du torsdag siden du kunne undgå at høre noget i tv om det vilde vejrfænomen i landsbyen Vissing.. ej undskyld ikke alle ser tv men der var bare hele tiden noget i nyhederne og regionalnyhederne og så også i vejret hvor der blev sendt live fra

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.