onsdag den 22. januar 2014

Der er kommet en ny blomst i vinduet.


Se lige denne fine orkide jeg har fået  i går.
Det kom lidt bag på mig og jeg blev utrolig glad for den.
Jeg havde bare gjort en god gerning og havde ikke forventet andet end et stort smil og et tak .

I sidste uge var der en pige i en gruppe på facebook, der efterlyste billeder af hende fra en koncert med Backstreet Boys.
Hun havde siden 99 forsøgt, at skaffe billeder af hende og havde næsten opgivet håbet.

I 99 var hende og hendes mor så utrolig heldige, at de var oppe på scenen under et nummer.
De var blevet lovet nogle billeder, men dem fik de aldrig.
I sidste uge ved et tilfælde skulle vores veje så mødes og jeg fandt et billede af hende i min foto mappe.
Jeg har fået det kopieret og i går var en af hendes venner forbi for, at hente billedet og så havde han denne fine orkide med til mig.

Jeg takker mange gange og glæder mig over, at hun endelig har fået et minde som hun kan se på og mindes den gang flere 1000 tøser deriblandt mig var så misundelige over, at det ikke var os der stod der oppe med en Backstreet Boy i hånden.

1 kommentar:

  1. Super sød historie.. Har set været ret stor BSB fan i mine teenage år og med til et del koncerter.. ;)
    Rigtig smuk orkide, kan godt forstå du er glad for den ;)

    Knus ;)

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.