tirsdag den 12. november 2013

En aften i selskab med Rasmus Seebach


Jeg har været i rigtig godt selskab i aften.
En god veninde var så sød, at invitere mig med til Rasmus Seebach intim koncert.
Og nu hun spurgte så pænt så siger men da ikke nej vel?
 
Det var helt underligt, at vi skulle side ned ved borde, det er ikke lige det jeg forbinder med koncerter. Vi fik da heldigvis et ret godt bord helt oppe foran og så var der champagne og kager fra Langenæs Bageriet vi kunne hygge os med indtil Rasmus drengen kom på scenen.
 
Der blev spillet en håndfuld af de nye men også de gode gamle kendinge.
Sandstorm, Ingen kan love dig i morgen og Fri var et par af dem der blev spillet.
Fri er VIRKELIG en tude sang. Den er bare så rørende.
Jeg syntes nærmest kun lige vi havde sat os ned da det kort efter var slut.
Jeg tror ikke, at jeg var den eneste der tænkte det, for da han havde forladt scenen efter sine ekstra nummer begyndte ALLE, at klappe trampe og råbe ekstra nummer, men det fik vi desværre ikke. Men det kunne han da godt lige.
 
Louise 1000 tak for en fantastisk aften.
Det var en rigtig god aften det må vi gøre igen syntes du ikke?
 
Til slut en lille video jeg fik optaget. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.