torsdag den 6. september 2012

Hold jer væk fra VIAGOG

Jeg væmmes helt ved at skulle skrive VIAGOGO, men jeg der skal bare advares mod dem!!!
Jeg har i lang tid været klar over at der er noget fusket over dem.

Husker tydeligt, at der var 2000 der ikke kom ind og så Take That i Hamburg sidste sommer hvor jeg var heldig at få en billet på normal vis til normal pris.

Viagogo snyder for vildt.. De sælger billetter til overpris nogle gange 3-4gange mere end hvad en billetpris er værd og de sælger også billetter der slet ikke findes...


HOLD JER TIL DE DANSKE BILLETUDBYDER!!!

I Danmark er det billetnet.dk og billetlugen.dk der står for billetsalget ved danske koncerter.
Ellers brug ticketmaster.com ved udenlandske koncerter.
Er du i tvivl om den billetudbyder du finder når du køber billetter så brug evt også trustpilot.dk og søg efter billetudbyderen derinde og se hvad brugerne har skrevet om det. Google er også en god hjælp hvis i vil finde ud af om det er en billetudbyder man kan stole på.
Pas også på med at købe billetter til overpris på DBA og Guloggratis for ifølge dansk lovgivning må man ikke videresælge billetter til overpris.

Det er også kommet frem at ICO som står bag en del koncerter i Danmark har haft en finger med i spillet om billetsalget via VIAGOGO.. Jeg er fanme i CHOK over det her!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.