lørdag den 26. maj 2012

pletter pist væk

Nu har jeg 8 dage tilbage i min Vanish testperiode.
Jeg har haft svært ved at teste for diverse pletter da det begrænset hvor meget jeg griser og tør altså  ikke spilde med vilje for hvad nu hvis?!
Men nu har jeg da set det virker.
Min venindes søn havde spildt tomat sovs flere steder på en flerfarvet stribet T-shirt og sagde at nu kunne jeg jo få testet om det virker og det må ja da indrømme at det gjorde.
Her ser i et før og efter billede af blusen... pletterne er pist væk.

Jeg sprøjtede Vanish Oxi Action på alle pletterne og vaskede den ved 30 grader i vaskemaskinen.
Og som i kan se er pletterne væk.
Men når jeg har vasket noget hvidt tøj hvor jeg har tilføjet det pulver der skulle "gøre hvidt tøj hvidt igen" syntes jeg altså ikke jeg har set nogen forskel så det er ikke alt det jeg har prøvet jeg syntes virker.
Pletfjerneren har fjernet pletter på mit grimme gulvtæppe
og så den her Oxa ser også ud til at kunne gøre underværker.
Der er også en der siger dne fjerner 99% bakterier men hvordan skal jeg lige tjekke om det nu også passer?
Svært at forholde mig til sådan noget. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.