søndag den 1. januar 2012

Godt nytår.

Godt nytår til jer der kommer og læser min blog. Jeg håber i alle sammen er kommet godt ind i det nye år med alle finger og øjne i god behold?!

2012 for mig blir som altid fuld af en masse oplevelser og begivenheder og håber på det blir et godt år.
Jeg er ikke den person der ser langt ud i fremtiden jeg tager en dag af gangen, men min kalender er da begyndt af fylde.
4 feb skal jeg ind og opleve Gavin Degraw
18 feb skal jeg endelig opleve Rasmus Seebach LIVE
26 feb står den på Oscar
22 april Grease musical
12 maj står den på NKOTBSB.
Og listen blir længere helt sikkeret meget længere.
Der er også 2 runde fødselsdage indtil videre på programmet og den ene er min åh åhhhhhh.


Jeg har nu skrevet blog i i ca 1½år og det har været en sjov oplevelse at sidde og skrive om mit liv til folk jeg ikke kender.
Jeg har "kun" 5 faste læser ifølge min følge liste, men når jeg kigger på min ugentlige rapport over hvor mange der kommer forbi er der en del flere der læser min blog. Det syntes jeg er fedt at der sidder folk jeg ikke kender der klikker forbi min blog og følger mig. Ja det kan også bare være der er nogle jeg kender der ikke tør indrømme at de sidder og snager i mit lov høhø.
Jeg kan jo godt se hvor i landet i befinder jer så ved i det ;P



Godt Nytår Gud bevare Danmark

2 kommentarer:

  1. Birgitte Fogtmann Dawson5. januar 2012 kl. 10.34

    Hvad?! Rund foedselsdag! Blir du 40? :-P Hahaha kidding

    SvarSlet
  2. Hahaha du er så SJOV BIRTHE!!!! Du blir jo GAMMEL før mig *fnis*

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.