onsdag den 19. oktober 2011

Tak for alt det i gav mig.

Kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal skrive dette her indlæg.
Modtog for en times tid siden en sms fra en veninde med en trist nyhed.
Westlife har valgt at nu vil de ikke mere så nu er det slut. De skal rundt på en farvel tour men ja KUN i England og Irland hmm!!

De har været en stor del af min ungdom.
Jeg har brugt rigtig mange timer i Kastrup lufthavn og ude foran hotel Phoenix
for at møde de drenge. Der er godt nok også blevet brugt rigtig mange timer ude foran diverse koncert steder hvor Westlife har givet koncert.
Det er helt underligt at tænke tilbage på den tid.
Jeg har mødt en masse søde tøser pga Westlife. Uden Westlife er der mange jeg ikke ville have kendt i dag.

Nu tager Westlife på en farvel tour og så er det slut godt man har alle minderne.

1 kommentar:

  1. Alt godt har en ende... Så kommer der nok en reunion om mindre end 10 år. :-)

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.