søndag den 28. august 2011

Lysshow natten til lørdag

Denne weekend har jeg overnattet hos min søster og hendes kæreste da vi skulle holde fætter kusine fest lørdag.
Jeg havde meget svært ved at falde i søvn pga tordenvejret.
Det bragede utroligt voldsomt. Jeg følte næsten at hele huset rungede. 3 af bragene varede da over 1 min el det var helt vildt.
Der er ikke kommet gardiner op derinde hvor jeg sov så hele rummet lyste op hver gang der kom et lyn. Efter at have ligget og forsøgt at falde i søvn i en time opgav jeg og prøvede derfor at fange lidt stemnings billeder med mobilen. Det blev til denne lille film herunder. Det er måske lidt langt, men lige mens jeg valgte at optage syntes Thor ikke at han skulle kaste med lyn hele tiden, men man ser både lyn slå ned gennem natte himmelen og hvordan haven blir lyst helt op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.