fredag den 11. februar 2011

Nu som frivillig.


Jeg springer nu med på bølgen som frivillig hos Hadsten Biograf.
Min søster har været det nogle år efterhånden og nu skal de have en ny flok frivillige ind i klanen og jeg meldte mig.
Jeg har meldt mig til repertoire gruppen. Så nu skal jeg være med til at komme med forslag til hvilke film der skal vises nede i biografen.
Var til første møde i onsdags og der blev fortalt en masse spændende ting og glæder mig rigtig meget til at komme rigtig i gang. Der er lige nogle ting man skal sætte sig ind i. Jeg har da så småt været i gang med at kigge lidt på kommende film præmiere hvad der kunne være en ide til biografen.
Biografen bliver nu til en 100% frivillig drevet biograf.
Skal der ned i morgen hvor vi får fint besøg. Selveste Mick Øgendahl og Rasmus Heide forbi biografen og gør lidt reklame for deres nye film
Alle for en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.